Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció

Ingyenes a regisztráció?
A regisztráció ingyenes és 10db ajándék BID jár hozzá, hogy rendszerünket Te is ingyenesen kipróbálhasd! Akár az ajándék BIDekkel is nyerhetsz bármely aukción ha ügyesen használod őket! Ne feledd, a rendszer továbbajánlásáért újabb 10 BID/fő ajándék jár, melyről a "Továbbajánlás" részben olvashatsz bővebben.

Mit jelent az, hogy erősítsem meg a regisztrációmat?
A regisztráció megerősítése a regisztráció után generált, automatikusan küldött email üzenetben található linkre kattintva történhet. Ezzel megbizonyosodunk arról, hogy az általad regisztrált email címhez hozzáférsz.

Nem érkezett meg a regisztráció utáni megerősítő email, mi a teendő?
Néhány esetben az email üzenetben található link miatt a spam mappába érkezik a levél. Ha ott sem találod a levelet akkor azt jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címen! Ne felejtsd el hozzáadni az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címet a megbízható email címek listájához, hogy a jövőben értesíthessünk a rendszerrel kapcsolatos fontos információkról.

Nem tudok belépni, miért?
Amennyiben a bejelentkezés sikertelen, kérjük bizonyosodj meg róla, hogy a regisztráció után generált emailben található, a regisztrációt megerősítő linkre biztosan rákattintottál! Ha regisztrációdat megerősítetted, akkor a belépési adataid helytelenek vagy fiókod zárolásra került. Új jelszót kérhetsz tőlünk a belépési ablak "Elfelejtett jelszó" gombjára kattintva.

Egyenlegfeltöltés

Hogyan tölthetem fel az egyenlegem?
Egyenlegedet a weboldal alján található "Áraink" vagy "Egyenlegfeltöltés" gombokra kattintva töltheted fel. Első lépésként jelentkezz be saját fiókodba, majd válaszd ki a Neked szimpatikus BID csomagot, melyet bankkártyád vagy PayPal fiókod segítségével tudsz megvásárolni. Minden csomag mellett találsz egy "Vásárlás" feliratú gombot, melyet megnyomva pontos leírást találsz az adott BID csomag megvásárlásával kapcsolatban.

Továbbajánlás

Hogyan ajánlhatom tovább a rendszert ajándék BIDekért?
Az ingyenes regisztráció után generálunk számodra egy ajánlói linket, melyet ha továbbküldesz ismerőseidnek és ők ezen a linken keresztül érkeznek a weboldalra és regisztrálnak is, akkor 10 BID/fő ajándékban részesülsz.

Miért nem kaptam meg a BIDeket a sikeres ajánlás után?
Mivel sikeres ajánlásnak csakis az számít ha ismerősöd megerősítette regisztrációját, így annak az oka, hogy még nem írtuk jóvá egyenlegeden a 10 db ajándék BIDet az lehet, hogy ismerősöd nem erősítette meg regisztrációját, vagyis nem kattintott rá a megerősítő linkre, melyet a regisztráció után küldtünk email címére.

Trükkös felhasználók?
Azon trükkös felhasználókat, akik több email címmel a saját profiljuk egyenlegén található BIDek számának növelése érdekében nem létező profilokat hoznak létre, azonnal kizárjuk, saját fiókjukat pedig zároljuk.

Aukciók

Mit jelent az, hogy aktív aukció?
Az Aktív aukciók menüpontban található termékek mind aktívak. Egy aktív termékre akkor is lehet licitálni, ha annál még nem jelent meg a visszaszámláló. A nagyobb érdeklődéssel bíró termékeknél hamarabb indítjuk el a visszaszámlálót, így érdemes már akkor is licitálni rá, ha a visszaszámláló még nem jelent meg.

Mit jelent az, hogy lezárt aukció?
A Lezárt aukciók menüpontban található termékekre már nem lehet licitálni mert ezek az aukciók már befejeződtek.

Hogyan tudok licitálni a termékre?
Az Aktív aukciók menüpontban található termékek közül válaszd ki a Neked legszimpatikusabbat, majd kattints az "Aukció részletei" gombra, a termék nevére vagy bélyegképére. Az aukció részleteinél megtalálod a licitáláshoz szükséges BIDek számát és azt is, hogy a tétemelésed milyen mértékben növeli majd a termék vételi árát. Licitáláshoz kattints a "Licitálok" gombra. Licitálásra csak regisztrált, bejelentkezett és BIDekkel rendelkező felhasználóknak van lehetősége.

Mikor zárulnak le az aukciók, mikor jelenik meg a visszaszámláló?
Az egyes termékeknél teljesen véletlenszerűen indítjuk el a visszaszámlálót, ugyanakkor az érdeklődés is befolyásolhatja az indítást. Figyeld a weboldalunkat napi rendszerességgel, hogy ne maradj le a kiszemelt aukcióról!

Miért jelenik meg a "Betöltés" felirat?
A számláló lejárta előtt azért jelenik meg a "Betöltés" felirat, hogy az utolsó pillanatokban érkező tétemeléseket is feldolgozhassa a rendszer, majd azokat frissítés után elküldhesse a kliensednek, így nem téveszthet meg Téged egy lejárt számláló, amely nullát mutat, amikor az aukció valójában még nem került lezárásra csupán a szerver és a kliensek közti kommunikáció sebessége miatt a frissítés késik 1-2 másodpercet.

A "Betöltés" felirat megjelenése után 3-4 másodperccel jelent csak meg, hogy az aukció lezárult
Ha a "Betöltés" felirat megjelenik, akkor már nincs lehetőséged licitálni, ekkor a szerver ellenőrzi, hogy érkezett-e újabb tétemelés. Ha nem érkezett, akkor lezárja az aukciót és a frissítési folyamat után ezt az üzenetet elküldi minden résztvevőnek, ami általában 3-4 másodperc alatt frissül a képernyőn.

Miért jelenik meg a "Kapcsolat megszakadt" felirat?
Ha a "Kapcsolat megszakadt" feliratot látod az aukció részleteinél, akkor az azt jelenti, hogy a géped erőforrásai nem elegendők a másodpercenkénti frissítéshez! Ebben az esetben a kliensed mivel nem tud másodpercenként frissíteni, olyan eltéréseket produkálhat, melyek a számláló elcsúszásához vezetnek, ezért jelenik meg a felirat. Kliensed sebességét a böngésző is befolyásolhatja, javasoljuk, hogy Internet explorer 9 vagy újabb, Safari, Firexfox, Chrome vagy Opera böngészőket használj a legoptimálisabb sebesség eléréséhez!

Miért nem áll meg a licit ha a termék elérte az eredeti árának felét és az ár miért nem megy feljebb?
Mivel rendszerünk alapja, hogy a termék maximum féláron kelhet el, így ha egy termék ára eléri az eredeti árának felét, annál feljebb már nem mehet. Ugyanakkor az aukció folytatódik, mivel nem szeretnénk megszabni a felhasználóinknak, hogy többet már nem licitálhatnak mert az az esélyegyenlőség rovására menne és az éppen a félár előtt licitáló utolsó felhasználó nyerné az aukciót.

Az utolsó másodpercekben licitáltam de a rendszer már nem fogadta el!
Nem tudunk felelősséget vállalni az utolsó pillanatban leadott licitek sikeres beérkezésére, mivel azt rajtunk kívül álló tényezők befolyásolják, úgy mint egy lassabb vagy egy instabil internetkapcsolat. Rendszerünk csakis a meghatározott lejárati időn belül beérkező tétemeléseket tudja feldolgozni, így kérjük, hogy ne az utolsó pillanatban add le licitedet, mert előfordulhat, hogy az 1-2 másodperces késés miatt lemaradsz a termékről! A szerver általi lezárási idő és a visszaszámláló másodpercenként összehangolásra kerülnek, az esetleges eltéréseket a kliensed erőforrásai okozhatják, az ilyen jellegű eltérésekért nem vállalunk felelősséget!

Miért hosszabbodik meg az aukció 10 másodperccel?
Mivel egy élő aukción is minden egyes licit után lehetőséget kapnak a résztvevők egy újabb tétemelésre, nálunk ez a 10 másodperc ad lehetőséget a felhasználóknak az utolsó ajánlatra történő rálicitálásra. Amennyiben ezen a 10 másodpercen belül egyetlen újabb licit sem érkezik, úgy az utolsóként licitáló lesz az aukció nyertese.

Ha nem nyerem meg az aukciót, akkor visszakapom a felhasznált BIDeket?
Az aukción felhasznált BIDeket nem térítjük vissza, valamint a megvásárolt BIDek készpénzre nem válthatók vissza.

Saját fiókom

Nem tudok belépni, miért?
Amennyiben a bejelentkezés sikertelen, kérjük bizonyosodj meg róla, hogy a regisztráció után generált emailben található, a regisztrációt megerősítő linkre biztosan rákattintottál! Ha regisztrációdat megerősítetted, akkor a belépési adataid helytelenek vagy fiókod zárolásra került. Új jelszót kérhetsz tőlünk a belépési ablak "Elfelejtett jelszó" gombjára kattintva.

Elfelejtettem a jelszavam
A weboldalunk jobb felső sarkában található "Belépés" gombra kattintva nyisd meg a belépő felületet, majd kattints az "Elfelejtett jelszó" gombra és add meg email címed, amire elküldhetjük Neked az új jelszavad. Az email azonnal meg kell, hogy érkezzen az új jelszavaddal, melyet lehetőség szerint amint beléptél változtass meg. Ha az üzenet nem érkezik meg egy órán belül, akkor kérjük jelezz nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címen!

Hol találom a rendelkezésre álló BIDjeim számát?
Saját fiókodba belépve az "Adataim" menüpontban.

Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
Saját fiókodba belépve az "Adataim" menüpontban.

Hol találom azon aukciókat, melyeken részt vettem?
Saját fiókodba belépve az "Aukcióim" menüpontban.

Hol találom az általam regisztráltak névsorát?
Saját fiókodba belépve az "Általam regisztráltak" menüpontban.

Termékek és szállítás

Nyertem, mi a teendő?
Az aukció lezárása után automatikusan értesítjük a nyertest emailben. Amennyiben 24 órán belül nem érkezik meg az email üzenet a további teendőkkel, akkor kérjük azt jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címen.

Mikor érkezik meg a termék?
ÁSZF-ünk szerint a termék 14 naptári napon belül kell, hogy megérkezzen, ugyanakkor általában 2 munkanapon belül meg szokott érkezni. Amennyiben a 14 nap letelt és a termék még nem érkezett meg, kérjük azt jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címen!

Kell-e fizetnem a kiszállításért?
A termékek kiszállítása ingyenes egész Magyarország területén.

Garanciális az általam megnyert termék?
Minden általunk aukcióra bocsátott termék teljesen új és garanciális. A garancia időtartama minden termékünknél megtalálható az aukció részleteinél.

Nyertem, de mégsem szeretném megvenni a terméket, mi a teendő?
Amennyiben nem szeretnéd megvenni az általad megnyert terméket, azt kérjük jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címen! Ebben az esetben a felhasznált BIDeket visszatérítjük, valamint a második helyezett élhet a termék megvásárlásának jogával 10 naptári napon belül, melyről az érintettet értesítjük.

Nincs olyan termék ami tetszene?
Ha különleges kérésed van egy bizonyos termék aukcióra bocsátásával kapcsolatban azt írd meg nekünk az ugyfelszolgalat@maxfelaron.hu email címre!

Aktív aukciók Lezárt aukciók Belépés Regisztráció Hogyan működik Áraink Egyenleg feltöltése
Gyakori kérdések Felhasználási feltételek Facebook Kapcsolat

MaxFéláron.hu | A legjobb online aukciók!

Hiba...